[DOWNLOAD] "Den dolda rosen, andra delen" by Tilda Nordenholm ~ Book PDF Kindle ePub Free

Den dolda rosen, andra delen

📘 Read Now     đŸ“„ Download


eBook details

  • Title: Den dolda rosen, andra delen
  • Author : Tilda Nordenholm
  • Release Date : January 15, 2019
  • Genre: Romance,Books,
  • Pages : * pages
  • Size : 448 KB

Description

Jag fÄr lust att skrika ut all min frustration. Mina hÀnder knyter sig, vÀntar pÄ att fÄ slÄ sönder nÄgonting. Och inom mig tÀnds ilskan som jag lyckats trycka undan under en vÀldigt, vÀldigt lÄng tid. Jag vÀgrar leva mitt liv i fÄngenskap.

Caitlins resa ombord pÄ piraternas skepp fortsÀtter. Förvirrad över sina egna kÀnslor vet hon inte lÀngre vad som Àr det rÀtta valet. Om hennes frihet existerar nÄgonstans ute i den stora vÀrlden, ska hon dÄ söka upp den eller finns den redan hos henne?
Samtidigt lurar farorna överallt ute till havs. Mardrömsliknande öar, havsvĂ€sen och oförsonligt vĂ€der tycks jaga besĂ€ttningen. Även ombord Ă€r det nĂ„got som inte stĂ„r rĂ€tt till. Det finns en förrĂ€dare bland dem och misstankarna vĂ€xer. Allting Ă€r en kontrast jĂ€mfört med det lĂ„ngtrĂ„kiga liv Caitlin hade innan.
Ju fler faror de tycks möta desto mer lĂ€r hon kĂ€nna kapten. Deras tillit till varandra vĂ€xer. ÄndĂ„ verkar nĂ„gonting hĂ„lla honom tillbaka. NĂ„gonting som ligger dolt under ytan. Kanske hans förflutna. Men kommer Caitlin nĂ„gonsin kunna fly frĂ„n sitt eget förflutna? Och vad Ă€r dĂ„ priset hon mĂ„ste betala?

Tilda Nordenholm, alias Delinainmyheart, Àr redan en hyllad författare. Med sina drygt 3000 följare och nÀstan 200 000 lÀsningar av Den dolda rosen, Àr hon en av de mest lÀsta författarna pÄ wattpad. Tilda Àr född 1998, bor utanför Uppsala och studerar till lÀrare. Detta Àr hennes andra och avslutande del i böckerna om Caitlin.


PDF Ebook Download "Den dolda rosen, andra delen" Online ePub Kindle